اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امدادرسانی اورژانس بابل/ ۵ مصدوم در آتش‌سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل

رئیس اورژانس بابل با بیان اینکه حادثه آتش ‌سوزی تخلیه سوخت بابل ۵ مصدوم داشت، گفت: در این حادثه ۵ مرد مصدوم شدند که از این تعداد سه بیمار سوختگی تقریبی۸۰ و ۷۰درصد و ۲۵ درصد داشتند.

امدادرسانی اورژانس بابل/ ۵ مصدوم در آتش‌سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، به نقل از روابط عمومی اورژانس بابل، ابوالقاسم لعلی درباره جزئیات امدادرسانی به مصدومان حادثه جایگاه سوخت بابل اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۴ طی گزارشی به مرکز دیسپچ سازمان اورژانس بابل  مبنی بر آتش‌سوزی در پمپ بنزین واقع در جاده  بابل به آمل گزارش شد.

وی گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه دانشگاه و امین‌آباد و هلال احمر و پیچا کلا و گتاب و هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس اورژانس بابل تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

این مسؤول  با بیان اینکه در این حادثه ۵ مصدوم داشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ مرد ۶۳ و ۲۷ و ۵۸ و ۴۳ و ۳۰ بودند که از این تعداد ۳ بیمار سوختگی تقریبی۸۰ و ۷۰درصد و  ۲۵ درصد داشتند و یک مصدوم به علت شوک عصبی و یک بیمار به علت پیچ خوردگی پا بوده است.

وی اضافه کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی‌نژاد منتقل کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول