اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عامل شرارت و تیراندازی‌های منجر به جرح در رودان دستگیر شد

سرپرست انتظامی شهرستان رودان از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در این شهرستان در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.

عامل شرارت و تیراندازی‌های منجر به جرح در رودان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر شاه آبادی گفت: برابر اعلام یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی منجر به جرح یکی از ارازل و اوباش شهرستان به هویت معلوم به سمت برادرزاده اش با موضوعیت اختلاف و درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، با توجه به حساسیت مسأله و تبعات محتمل و متصور ناشی از آن، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا تیم ویژه پلیس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق شدند محل اختفا و مسیر تردد این متهم را شناسایی کنند.

سرپرست انتظامی شهرستان رودان گفت: به دنبال شناسایی متهم بلافاصله با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، طرح مهار در سطح شهرستان اجرا شد و ماموران پاوا با انجام اقدامات نامحسوس، متهم شرور را که سبب جراحت و ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در شهرستان شده بود طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر کردند

سرهنگ شاه آبادی با اشاره به اقدامات منسجم و هماهنگ یگانهای اجرایی تصریح کرد: متهم بلافاصله پس از عملیات شناسایی و دستگیری ضمن تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول