اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

محکومیت 6 میلیارد ریالی نانوایی‌های متخلف در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری مجموع پرونده‌های تخلف نانوایی ها در دو بخش کالا و خدمات و بهداشتی که در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل شده به مبلغ 5 میلیارد و 829 میلیون و 232 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محکومیت 6 میلیارد ریالی نانوایی‌های متخلف در خراسان‌جنوبی

«حسین حسن پور» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: پرونده‌های بازرسی نانوایی‌ها در دو بخش شامل بخش کالا و خدمات توسط اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و در بخش  بهداشتی توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در بخش بازرسی‌های بهداشتی از نانوایی‌های استان تعداد ۱۶۹ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی وارد و تعداد ۱۶۸ پرونده مختومه شده است، افزود: متهمان این پرونده ها به پرداخت جریمه ای معادل ۴۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال محکوم شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش کالا و خدمات در حوزه بازرسی از نانوایی های استان تعداد ۱۸۰ فقره پرونده به شعب تعزیرات استان وارد و ۱۷۶ فقره پرونده مختومه شده و میزان محکومیت این پرونده ها مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۵۳۲ هزار ریال بوده است.

حسن پور بیشترین تخلفات در این زمینه را مربوط به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت مقررات نظام صنفی و مقررات جاری و عدم درج قیمت عنوان کرد و گفت: بیشترین پرونده های تخلف نانوایی های استان مربوط به بیرجند، طبس و فردوس بوده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول