اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شد.

یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان‌های "ایرانشهر و زاهدان" یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه روز گذشته مخفیگاه و محل دپو اعضای این باند در این 2 شهرستان با اقدام به موقع و هوشمندانه تکاوران انتظامی در حلقه محاصره پلیس قرار گرفت و 6 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: طی بازرسی از مخفیگاه آنان 2 تن و 169 کیلو و 800 گرم مواد افیونی شامل؛ 854 کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، 778 کیلو و 500 گرم حشیش، 129 کیلو گرم هروئین و 408 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/3139/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول