اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گیت‌های اخذ عوارض در اسکله‌های لافت و پهل جمع شدند/ دریافت عوارض تجمیعی از امروز

سرانجام پس از اعتراض بی‌شمار قشموندان و گردشگران درخصوص اتلاف وقت در زمان ورود به جزیره به‌دلیل وجود چندین گیت دریافت عوارض، از امروز عوارض تردد از اسکله‌های لافت و پهل به‌صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می‌شود.

گیت‌های اخذ عوارض در اسکله‌های لافت و پهل جمع شدند/ دریافت عوارض تجمیعی از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرانجام پس از اعتراض بی‌شمار قشموندان و گردشگران درخصوص اتلاف وقت در زمان ورود به جزیره به‌دلیل وجود چندین گیت دریافت عوارض، از امروز عوارض تردد از اسکله‌های لافت و پهل به‌صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می‌شود.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم صبح امروز گفت: به منظور ساماندهی وضعیت اسکله، روز سه شنبه ۲۵ آبان، جلسه‌ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مسائل و مشکلات اسکله پهل برگزار شد.

هادی نعیمیان ادامه داد: پیشنهادی در جلسه مذکور مطرح گردید، به منظور جلوگیری تعدد توقف خودروها، تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری استان هرمزگان هزینه‌های تردد خودروها تجمیعی و مانند سابق در اسکله پهل دریافت شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت‌های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیم نهایی از سوی استانداری، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، افشار فتح‌الهی، سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات‌دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله‌های لافت و پهل بازدید کرد و برای ساماندهی وضعیت این اسکله‌ها دستور ویژه صادر کرد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول