اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل تیم نظارت بر روند توزیع آرد روستایی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تشکیل تیم نظارت بر روند توزیع آرد خام روستایی خبر داد.

تشکیل تیم نظارت بر روند توزیع آرد روستایی

ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حسب رسالت این اداره کل درباره اجرای فرآیند توزیع آرد خام خانه پز روستاهای تابعه استان زنجان و با توجه به ضرورت نظارت بر نحوه توزیع این کالای استراتژیک به جامعه هدف، تیم نظارتی در این اداره کل تشکیل شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته بصورت سَر زده از روستاهای فاقد نانوایی با همکاری بخشداری آن شهرستان و نمایندگانی از شورای اسلامی روستا نسبت به بررسی وضعیت توزیع آرد روستایی در محل حاضر و از نزدیک با مشاهده میدانی از نحوه این امر، مبنی بر حصول دریافت آرد خام روستاییان عزیز اطمینان از صحت و سلامت توزیع آرد خام خانه پزان این طیف اقدام می‌کند.

زمانی همچنین از دریافت لیست تائیدیه شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و نیز بخشداری آن منطقه خبر داد و گفت: با توجه به تاییدیه مراکز ذکر شده و در نهایت با مکاتبه و تاییدیه فرمانداری شهرستان مربوطه و نیز با عنوان معرفی یک نفر نماینده معتمد آن روستا و لیست تعداد اعضای خانوار برای تحویل آرد خام، به این اداره کل معرفی می‌شوند.
 وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا مهر ماه سال جاری به تعداد تقریبی ۴۵ هزار نفر آرد خام خانه پز روستایی توسط این اداره کل توزیع شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این تیم نظارتی بطور مستمر به قوت خود در تمامی فصول سال در حال اجراست و در صورت بروز مشکل تا حصول نتیجه و رفع آن اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول