اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مطالبه‌گری در شهرضا مغفول مانده است/ نیازهای شهر احصا شود

امام جمعه شهرضا گفت: در طول سال‌های قبل هر مسؤولی که به این شهر آمده، یک برنامه مطالبه‌ای نداشته‌‎ایم، مسؤولان شهرضا باید از قبل نیازها، ظرفیت‌ها و مطالبات کارشناسی شده را تدوین و آن را تقدیم رئیس جمهور کنند.

مطالبه‌گری در شهرضا مغفول مانده است/ نیازهای شهر احصا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه اگر انسان بتواند با پست و مقام و ریاست به مردم خدمتی کند و از آن در راه ترویج دین خدا قدمی بردارد، یک توفیق الهی است، اظهار داشت: پست و مقام موقت است و ماندنی نیست، اما آن چیزی که رنگ خدا به خود بگیرد برای انسان می‌ماند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام(ره) است که الگو برای همه کشورها شد، تمام ملت‌ها امروز به این نتیجه رسیدند که برای حفظ استقلال و امنیت کشورشان باید از بسیج ما الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه کشور با وجود توطئه‌های دشمن وضعیت بسیار خوبی در پیش رو دارد و روز به روز وضعیت کشور از نظر اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بهتر خواهد شد، گفت: صد روز از تشکیل دولت آیت‌الله رئیسی گذشت، در شهرستان‌ها هنوز مدیران چینش نشده‌اند اما در این مدت کارهای خوبی انجام شده است.

مردم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند

صالح با بیان اینکه امروز با تدبیر دولت آیت‌الله رئیسی کرونا تا حدودی مهار شده است، بیان کرد:از مردم درخواست دارم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، اگر همه واکسینه شده بودند، تعداد فوتی‌ها امروز به مراتب کمتر از این تعداد بود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امروز اداره کشور بدون گرفتن قرض از بانک مرکزی افتخار بزرگی برای دولت آیت‌الله رئیسی است، عنوان کرد: دولت قبل از بانک مرکزی وام بسیاری گرفته است و امروز بار این دولت را بسیار سنگین کرده و دولت بدهی بسیار سنگینی به بانک مرکزی دارد.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی مردم را امیدوار کرده است، دشمن از این پیشرفت‌ها عصبانی است و از هر فرصتی استفاده می‌‌کند تا مردم را ناامید کند، اما مردم باید هوشیار باشند و به مسؤولان کشور اطمینان داشته باشند.

صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیشرفت‌های بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا گفت: دستگاه لاپاراسکپی وارد بیمارستان شده است و اتاق عمل چشم نیز روز گذشته افتتاح شد، دستگاه های دیگری هم وارد شده است و کار پیش می‌رود، دستگاه ام آر ای بیمارستان چون از خارج خریداری شده بود، ۶ ماه در مرز بوده و بر قطعات آن تأثیر گذاشته است و یک قطعه از آن آسیب دیده است و شرکت سازنده باید آن را تعمیر کند.

فرماندار جدید مدیریت جهادی را در شهرضا اجرا کند

امام جمعه شهرضا با تقدیر از استاندار اصفهان در انتخاب فرماندار شهرضا عنوان کرد: یک جوان متدین و شایسته به عنوان فرماندار شهرضا معرفی شد، شهرضا ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی دارد و در طول سال‌های گذشته این ظرفیت‌ها مغفول مانده است، از فرماندار شهرضا درخواست دارم، مدیریت جهادی را در این شهر اجرا کند، یک مدیر باید شبانه‌روز برای خدمت به مردم و آبادانی و توسعه شهر در تلاش باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهرضا ظرفیت‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و حمل و نقل دارد و باید احیا شود، افزود: آن تبعیضی که تا الان در استان اصفهان برای شهرضا انجام می‌شد و حق این شهر داده نمی‌شد، باید تمام و از حقوق شهرضا دفاع شود و مردم به حق و حقوق خود برسند.

صالح با بیان اینکه نظارت بیشتر بر امور اداری شهرضا باید انجام شود، بیان کرد: مردم شهرضا با سابقه بسیار درخشان در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و از فرماندار و یک مدیر جهادی انتظار دارند، همیشه با آن‌ها همراه باشید.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است، افزود: باید برنامه‌ریزی شود که مطالبات مردم و آن چیزی که شایسته این شهر است با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان تدوین شود و در سفر رئیس جمهور به اصفهان این مطالبات تنظیم و تحویل نمایندگان رئیس جمهور شود.

وی ادامه داد: در طول سال‌های قبل هر مسؤولی که به این شهر آمده، یک برنامه مطالبه‌ای نداشته‌‎ایم، مسؤولان شهرضا باید از قبل نیازها و استعدادها و مطالبات کارشناسی شده را تدوین و همه مسؤولان، بزرگان، روحانیت و اصناف آن را امضا و تقدیم رئیس جمهور کنند.

جای خالی دانشکده علوم قرآنی در شهرضا

صالح با بیان اینکه باید با مطالبه‌گری از مسؤولان ارشد دولت حقوق خود را بگیریم، افزود: شهرضا یک شهرستان نام‌آور است از افتخارات این شهر است که اولین ترجمه قرآن توسط الهی قمشه‌ای نوشته شد، آیا حق این شهرستان نیست وقتی عالمان این گونه پرورش داده است یک دانشکده علوم قرآنی داشته باشد.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: از فرماندار تقاضا داریم از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کند و با همت جهادی خدمت ماندگار و بزرگی به این مردم بکند و مشکلات شهر را با همراهی سایر مسؤولان برطرف کند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول