اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

همکاری‌های دارویی و سرمایه‌گذاری قرقیزستان و بحرین

بحرین آمادگی خود را برای همکاری با قرقیزستان در زمینه دارویی و سرمایه گذاری اعلام کرد.

همکاری‌های دارویی و  سرمایه‌گذاری قرقیزستان و بحرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، « آکیل بیک جباراف» نخست وزیر قرقیزستان در دیدار با «دیه بنت ابراهیم آل خلیفه» رئیس شرکت گروه ریاض ( Riyada Group ) دیدار کرد.

طرفین در باره توسعه همکاری‌ها در زمینه سرمایه گذاری، تجارت و اقتصادی، کشاورزی، انرژی، مراقبت‌های بهداشتی و گردشگری رایزنی کردند.

جباراف خاطرنشان کرد: قرقیزستان به توسعه بیشتر همکاری‌های دوجانبه با بحرین علاقه‌مند است و به نظر می‌رسد که دو کشور ظرفیت بسیاری برای گسترش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری دوجانبه دارند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران خارجی از وظایف اولویت دار هیات وزیران است، خواستار سرمایه گذاری در اقتصاد داخلی شد.

رئیس شرکت گروه ریاض به آمادگی طرف بحرینی برای ایجاد و توسعه همکاری در زمینه‌هایی مانند داروسازی، امور مالی و استفاده از فناوری‌های بلاک چین اشاره کرد.

طرفین همچنین در مورد توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های سرمایه گذاری، تجارت و اقتصادی، کشاورزی، انرژی، مراقبت‌های بهداشتی و گردشگری گفت و گو کردند.

به گفته وی این شرکت می‌تواند سیستم کنترل دارو را ارتقا دهد که امکان ایجاد کنترل بر گردش داروها در قلمرو قرقیزستان را فراهم می‌کند.

گفتنی است که این سیستم، گردش مالی در بازار دارویی قرقیزستان را تضمین و از نفوذ داروهای تقلبی به طور کامل جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول