اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آب مشکل اصلی استان زنجان است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در حال حاضر آب مشکل اصلی استان زنجان است.

آب مشکل اصلی استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امشب در جلسه شورای استان زنجان، ضمن تشکر از حضور رئیس ‌جمهور در زنجان، اظهار کرد: حضور دیرینه رئیس جمهور در یوم العباس و یوم الزینب در زنجان سبب ارتباط بین مردم استان و ایشان شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رئیس‌جمهور  جوان مردمی و انقلابی با هدف تغییر مبارزه با فساد وارد عرصه شده است، گفت: این مهم با هم افزایی قوای سه گانه عملی می‌شود.

وی افزود: نقشه راه را مقام معظم رهبری در نوروز ترسیم کردند و در ارتباط با شروع کار دولت جدید نیز نقشه راه تعیین کرده و مطالبات را غیرعجولانه و سهم طلبانه ترسیم کردند. 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب به صبر و سعه صدر و استفاده از نخبگان در مدیریت کشور، ادامه داد: دولت در کنار مردم است و این مهم نیز یکی از اموری است که رهبر انقلاب توجه به آن را ضروری عنوان کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصریح کرد: در چهل سال گذشته اقدامات بسیاری شده و رهبر انقلاب پتانسیل و ظرفیت‌ها را در کشور عنوان کردند و سفرهای ریاست جمهوری نیز بر این اساس بوده و امیدی را در دل مردم ایجاد کرده است.

خاتمی با بیان اینکه در مقوله آب به این استان ظلم شده است، یادآور شد: مسئله امروز استان آب است و استعدادهای مختلف نیز توسط رئیس اتاق بازرگانی عنوان شد که مورد تاکید همه استان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول