اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در پیشوا پیش‌بینی شده است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پیشوا از اجرا ۱۰۰ ویژه برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.

۱۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در پیشوا پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سرهنگ غلامعلی درویش متولی فرمانده سپاه پیشوا صبح امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: به منظور بزرگداشت هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر، ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان پیشوا پیش‌بینی شده است.

وی گفت: دیدار با امام‌ جمعه محترم، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعزام گروه‌های جهادی امدادی و بهداشتی، برگزاری یادواره شهدا، اجرای طرح آبروی محله، مسابقات ورزشی متعدد و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برنامه‌‌های این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا افزود: از جمله برنامه های دیگر این هفته افتتاح طرح‌ها و سوله‌های صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با موضوع استکبار ستیزی، برگزاری رزمایش اقتدار بسیج با حضور همه اقشار بسیج در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع)، عطرافشانی مزار شهدا، تشکیل حلقه‌های صالحین در نمازجمعه، تجلیل از بسیجیان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، میز خدمت در نماز جمعه، رزمایش گشت رضویون برای ایجاد و احساس امنیت در شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی و برنامه‌های متنوع دیگر برای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان پیشوا پیش‌بینی شده است.

سرهنگ درویش متولی، با بیان اینکه با تفکر بسیجی و کار جهادی می شود مشکلات کشور را برطرف کرد، گفت: شعار امسال هفته بسیج با عنوان "بسیج پاره تن مردم است" می باشد که امیدواریم بتوانیم در راستای این شعار حرکت و عمل کنیم.

وی اضافه کرد: بسیج به عنوان یک‌ نهاد مردمی بنا بر اقتضائات زمان، ماموریت ها را پیش می‌برد و باعث شده دشمن در دستیابی به اهداف ناکام بماند.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا عنوان کرد: انسجام همه‌ اقشار موجب شده تا بسیج در پیشبرد اهداف که همان زمینه‌سازی ظهور و حرکت سریع به سمت تمدن نوین اسلامی است، ایفای نقش کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول