اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ملایر/ کشف ۱۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری باند سه نفره سارقان اماکن خصوصی و کشف ۱۵ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در ملایر/ کشف ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدباقر سلگی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام چند روز کار اطلاعاتی سه سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی، مجموعاً به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال به همراه ۲۰ سانت هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه مالباختگان شناسایی و با تحویل اموال کشف شده به آنان، متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف پنج فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات فنی و کار اطلاعاتی دقیق، یک سارق که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بود، در این خصوص شناسایی و دستگیر شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع رفتار و حرکات مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول