اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عبدالملکی: تکمیل طرح‌های نیمه کاره در اولویت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه با توجه به این موضوع، تکمیل طرح‌های نیمه کاره در این سفرها در دستور کار قرار دارد، گفت: کمتر پیش می‌آید که کلنگ زنی را در سفرهای استانی مشاهده می‌کنید.

عبدالملکی: تکمیل طرح‌های نیمه کاره در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ابهر اظهار کرد: کاش تعداد کمتری از طرح‌های نیمه کاره با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی داشتیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه کاره در این سفرها در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: کمتر کلنگ زنی را در سفرهای استانی مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال تکمیل طرح های ناقص هستیم تا مردم زودتر بهره‌مند شوند، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۱ سال گشایش‌های خوبی برای کشور است و در نتیجه بسیاری از طرح‌ها تکمیل خواهد شد و مردم از آنها بهره‌مند می‌شوند.

عبدالملکی با اشاره به مزیت‌های پیش‌بینی شده برای سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: این سفرها منافع زیادی برای مردم به دنبال دارد و گاها یکسال استان‌ها را به جلو می‌اندازد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تمایل دارند که با همه مردم دیدار داشته باشند، گفت: گاهی ناچار هستیم که ما به عنوان نمایندگان ایشان با اقشار مختلف مردم دیدار کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گیریم.

وی با اشاره به فلسفه سفرهای استانی که گاهی سوال می‌شود چه فایده‌ای دارد، افزود: سه نفع بزرگ در سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت وجود دارد که نخستین آن ملاقات و زیارت مردم بوده است از طرف دیگر مردم ایران فقط مردم تهران نیستند و شهرستان ها، استان‌ها و بخش‌ها نیز جزو ملت ایران هستند و این یک وظیفه است که دولتمردان باید به دیدار مردم بروند، همچنین ملاقات و همنشینی با مردم بسیار لذت بخش بوده و در ارتقای روحیه مردم بسیار تاثیرگذار است و این یک آورده دولت محسوب می‌شود.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه آشنایی با مسائل و مشکلات در کف جامعه و سرشاخه‌های شهری و روستایی از دیگر اثرات سفرهای شهرستانی است، گفت: بخشی از این مشکلات در این سفرها با مصوبات حل می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول