اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رفع مشکلات کارخانه سرجین بافت زنجان طی یک ماه آینده

رئیس‌جمهور با تاکید بر توجه دولت بر رفع مشکلات تولیدی گفت: مشکل این کارخانه ظرف یک ماه قابل حل است.

رفع مشکلات کارخانه سرجین بافت زنجان طی یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه سرجین بافت زنجان اظهار داشت: مشکلات موجود در این کارخانه در اثر تحریم‌ها و مشکلات ناخواسته ایجاد شده است که باید برطرف شود تا به چرخه تولید برسد.

رئیس جمهور با تاکید بر بازگشت کارگران به کار و اینکه ظرفیت جذب کارگر در این کارخانه یک هزار و 500 نفر در مرحله نخست است، افزود:با توجه به ظرفیت‌های موجود در دولت می‌توان این مشکل را ظرف یک ماه برطرف کرد.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی دولت برای رفع این گونه مشکلات تصریح کرد: باید زمان محدودی  تعیین کرد تا مشکل این واحد پیگیری و برطرف شود.

رئیسی با بیان اینکه مشکلات این کارخانه با بانک مرکزی و تعزیرات است، ادامه داد: در زمینه رفع مشکلات این کارخانه مسؤولان استان بر این نظر هستند که هیچ گونه سوء جریانی در این زمینه وجود ندارد و با عنایت و پیگیری‌های دولت قابل رفع است.

وزیر صمت هم در این بازدید گفت: این کارخانه با توجه به ماشین آلات و دستگاه‌های موجود آماده به  کار، توانایی و ظرفیت و بازار خوبی خواهد داشت.

فاطمی امین با بیان اینکه این کارخانه می‌تواند 2 هزارو 500 شغل ایجاد کند، افزود: مشکل این واحد تولیدی بانکی است که در وزارت خانه به صورت خاص پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل بانکی این کارخانه یک ماه قابل حل است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود کارخانه با پیگیری‌های مسؤولان کشوری و استانی طی ۴ یا ۵ ماه آینده وارد چرخه تولید شود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول