اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نارضایتی مردم از عدم تکمیل دیوار حفاظت‌ معمولان/مشکلات سیل پابرجاست

امام جمعه معمولان گفت: پسماندهای تلنبار شده ناشی از سیل در معمولان هم‌چنان باقی مانده و جمع‌آوری نمی‌شود و عدم تسریع در تکمیل دیواره حفاظتی این شهر، گلایه مردم را در پی داشته است.

نارضایتی مردم از عدم تکمیل دیوار حفاظت‌ معمولان/مشکلات سیل پابرجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام حسن رضایی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری با محوریت گرامی‌داشت هفته بسیج شهرستان پل‌دختر اظهار کرد: با گذشت حدود سه سال از سیل فروردین ماه سال ۹۸، اما متاسفانه مردم معمولان هم‌چنان با ابتدایی‌ترین مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: علی‌رغم وعده‌های مسئولان به مردم در زمینه تکمیل پروژه‌ها، اما عدم رسیدگی و کوتاهی در این زمینه موجب نگرانی و گلایه‌مندی مردم شده است.

امام جمعه معمولان گفت: این بی‌اعتمادی موجب نارضایتی بین مردم شده و با مراجعه به دفتر امامت جمعه، نه تنها مطالبات خود را بیان می‌کنند بلکه قصد تجمع و تحصن داشتند که مانع این اقدام آنها شدیم.

وی افزود: پسماندهای تلنبار شده ناشی از سیل در معمولان هم‌چنان باقی مانده و جمع‌آوری نمی‌شود و عدم تسریع در تکمیل دیواره حفاظتی این شهر، گلایه مردم را در پی داشته است.

 رضایی یادآور شد: قبور شهدای شهر معمولان در معرض خطر ریزش قرار دارد و این موضوع در آغاز فصل بارندگی به شدت خانواده شهدا و مردم را نگران کرده است.

وی عدم عمل به وعده‌ها را دلیل نگرانی مردم معمولان دانست و افزود: باید با مردم شفاف صحبت کرد، چرا که مردم به اندازه کافی فهیم هستند و نباید به آنها جواب سربالا داد و اگر بودجه نیست باید با شفافیت دلیل عدم رسیدگی به مشکلات مشخص و اعلام شود.

امام جمعه معمولان گفت: مردم با نظام مشکلی ندارند بلکه از عدم شفاف‌سازی گله‌مند هستند ،چرا که تورم، خانه‌های احداثی ناتمام و مشکلات اولیه زندگی، آنها را کلافه کرده است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود پروژه‌های بخش معمولان از جمله در معرض آسیب بودن دیواره گلزار شهدا، دیوار حفاظتی این شهر و مشکلات ابتدایی مردم تعیین تکلیف شود.

رضایی یادآور شد: بانک صادرات معمولان به بهانه تعمیر ساختمان جمع‌آوری شده که با پیگیری‌های انجام شده مسئولان مربوطه اعلام کردند این کار به دلیل عدم سوددهی بوده که این گونه برخوردها موجب سلب اعتماد و نارضایتی مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم معمولان به واسطه عدم خدمات‌دهی بانک صادرات ،با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و ساختمان بانک به آیینه دق آنهاتبدیل شده است.

 امام جمعه معمولان خدمت به مردم را مستلزم اقدام عملی دانست و گفت:خدمت‌رسانی به مردم به صرف حرف نیست بلکه باید در عمل پاسخ‌گوی مردم بود ودر راستای رفع مشکلات آنها اقدام عاجل کرد.

وی افزود: مردم معمولان برای تعویض یک کارت عابر بانک، به واسطه عدم ارائه خدمات بانکی ، مجبور می‌شوند به شهرهای هم‌جوار سفر کنند که این علاوه برخطرات جاده، هزینه ایاب و ذهاب را نیزدر پی دارد و شایسته نیست.

رضایی یادآورشد: عدم رسیدگی به پروژه‌ها ،علی‌رغم وعده‌های عملی نشده و تعلل در رسیدگی به ابتدایی‌ترین مشکلات پیش‌روی مردم موجب گلایه‌مندی آنها شده است.

وی افزود: چطور می‌شود، وقتی بنا است، مسئولی از تهران به منطقه سفر کند، جاده‌ای که با پیگیری‌های فراوان به آن هیچ توجهی نشده، سریع تسطیح و راه‌اندازی می‌شود، پس مشخص است که کار قابل اجرا است،اما در انجام آن کوتاهی می‌شود.

امام جمعه معمولان گفت: اگر مردم ببینند کاری در حال اجرا است، امیدوار‌ می‌شوند، اما سرکار گذاشتن مردم سخت و کشنده است و موجب سلب اعتماد آنها نسبت به مسئولان می‌شود.

رضایی افزود: بنابراین انتظار می‌رود مسئولان برای جلب اعتماد مردم در زمینه مسائل مختلف با آنها با شفافیت صحبت کنند و از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود به مردم خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول