اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند همدلی و وحدت است/تصمیمات دستگاه‌ها نباید وحدت‌شکن باشد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه کمک به بهبود اقتصاد کشور و مردم نیازمند همدلی و وحدت همه مسؤولان نظام است، گفت: همه ملزم به رعایت لوازم وحدت هستند.

بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند همدلی و وحدت است/تصمیمات دستگاه‌ها نباید وحدت‌شکن باشد

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر لزوم وجود وحدت و هماهنگی در بین قوای سه‌گانه اظهار کرد: ضرورت این مهم قرار گرفتن کشور در وضعیت جنگی است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کنونی کشور به مانند بمباران می‌ماند، افزود: این بمباران ناشی از تحریم و همچنین بی‌تدبیری دولتمردان دولت گذشته است.

وی با اذعان به اینکه مشکلات اقتصادی به کشور آسیب زده و در واقع کمر مردم را شکسته است، تصریح کرد: دولت انقلابی تلاش‌های قابل تحسینی را در راستای کمک به معیشت و بهبود اوضاع اقتصادی مردم انجام داده و می‌دهد و امیدواریم نتایج ملموس و عینی آن در سفره و زندگی مردم نمایان شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه کمک به بهبود اقتصاد کشور و مردم نیازمند همدلی و وحدت همه مسؤولان نظام است، ادامه داد: همه ملزم به رعایت لوازم وحدت هستند.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان زنجان با بیان اینکه مسؤولان استانی هم موظف به رعایت لوازم حفظ وحدت در جامعه هستند، تصریح کرد: در این راستا تصمیمات دستگاه‌های اجرایی و ورود دستگاه‌های نظارتی نباید وحدت شکن باشد، ضمن اینکه واقعیات باید به صورت شفاف به مردم گفته شود تا مردم به عنوان محرم در جریان امور قرار بگیرند.

وی به سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان اشاره و تقدیر از این اقدام گفت: زنجان مسائل و مشکلاتی دارد که باید در این سفر مورد توجه قرار گیرد.

شجاعی آب در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و شرب را از مشکلات اصلی استان زنجان عنوان و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بنا است در این سفر تصمیماتی در این مورد اتخاذ شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به وجود مشکلاتی در حوزه صنایع و همچنین کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: در این راستا و برای حل مشکلات هر دو وزیر صمت و جهاد کشاورزی رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد.

وی به مشکلات موجود در بخش‌های زیرساختی از جمله راه‌ها اشاره و تاکید کرد: در این باره ضمن اینکه استان مشکلاتی دارد از داشته‌ها هم به خوبی نگهداری نمی‌شود.

شجاعی ادامه داد: استان زنجان سال‌ها است که در حوزه ساخت و تعریض محورهای استان، پروژه‌های نیمه تمام دارد که از موانع توسعه استان محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به مشکلات موجود در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: در این راستا وزیر مربوطه رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کند که در سلطانیه به عنوان نماد گردشگری استان حضور می‌یابد و باید متوجه بود که حل مشکلات این مورد نیازمند تصمیمات انقلابی است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول