اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج

با ورود 50 دستگاه اتوبوس مسافری به ناوگان حمل و نقل بین شهری و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی به استعداد 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست، سبد خدمات در شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار توسعه می یابد.

ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج

شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار وابسته به بنیاد تعاون بسیج ، در سال ۱۳۸۰ با هدف خدمت رسانی و ساماندهی حوزه حمل و نقل مسافر فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با دارا بودن ۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور و برخورداری از کادری متعهد، دلسوز و آموزش دیده و در اختیار داشتن به روزترین ناوگان حمل و نقل جاده ای، توانسته است با اخذ کلیه مجوز های لازم بعنوان "اولین، توانمندترین و تنها شرکت دارای رتبه نخست در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور"، سهم بسزایی در رشد و توسعه این صنعت داشته باشد.خانواده بزرگ جوان سیر ایثار با دو دهه فعالیت  در راستای اهداف بنیادین خود در صنعت حمل ونقل مسافر وگردشگری و  در شرایط سخت همه گیری بیماری کرونا، توانسته است اقدام به گسترش ناوگان در جهت خدمت رسانی بهتر به هم میهنان عزیز نماید . این شرکت همزمان با هفته بسیج با ورود 50 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس جدید، ناوگان خود را  افزایش خواهد داد .

 

مصطفی پور محمدی مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار گفت : "باتوجه به لزوم حفظ کیفیت خدمات و کاهش میانگین سن ناوگان حمل و نقل جاده ای و تاثیر مستقیم آن در افزایش امنیت مسافرین به عنوان یکی از ارکان مهم ایمنی سفر، شرکت جوان سیر ایثار علی رغم شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش خدمات گردشگری ، در راستای رسالت های خود نسبت به نوسازی و جایگزینی ناوگان مالکیتی در اختیار اقدام و همزمان با هفته بسیج 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان بین شهری خود خواهد افزود . همچنین با توجه به سیاست های هیئت مدیره شرکت برای توسعه حداکثری خدمات با اولویت مناطق محروم و اعلام نیاز استانهای کشور برای راه اندازی شبکه حمل و نقل مینی بوس رانی در مناطقی از کشور که کمبود زیر ساخت وجود دارد و همچنین ایجاد تنوع در سبد خدمات قابل ارائه به آحاد مردم، در هفته بسیج نسبت به ورود 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست و ایجاد خدمات مینی بوس رانی نیز اقدام خواهد نمود .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول