اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وحدت سران قوا به روند حل مشکلات سرعت می‌بخشد/ شرط مذاکره لغو تمام تحریم‌هاست

نماینده مردم رزن در مجلس با اشاره به وجود اندیشه و تفکر مبارزه با پدیده شوم فساد اداری در بین قوا سه گانه، گفت: شرط اصلی مذاکره این است که باید همه تحریم‌ها برداشته شود تا کشور از منافع آن بهره‌مند شود.

وحدت سران قوا به روند حل مشکلات سرعت می‌بخشد/ شرط مذاکره لغو تمام تحریم‌هاست

حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه تجربه تاریخ کشور نشان داده هرگاه بین قوای یک کشور تفاهم و همدلی باشد، شاهد رشد و بالندگی خواهیم بود، اظهارکرد: داشتن دیدگاه‌های منتقد و متفاوت موضوعی طبیعی است اما توجه به وحدت و همدلی برای دستیابی به یک اصل مشترک و حل مشکلات کشور منجر به توسعه می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز با پدیده فساد اداری در کشور مواجه هستیم، گفت: تا زمانی که هر سه قوه عزم راسخی در برخورد با این فساد نداشته باشند قطعا با چالش‌های مواجه خواهیم بود که خوشبختانه اندیشه و تفکر مبارزه با این پدیده شوم در بین سه قوا وجود دارد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فساد اداری باعث فساد اقتصادی، فساد مالی و رانت‌خواری می‌شود، عنوان کرد: سران قوا باید برنامه مشترکی توام با وحدت نظر در برخورد با این موضوعات داشته باشند که این مسئله روی رشد کشور نیز تاثیرگذار است.

وی در ادامه گریزی به وضعیت استان زد و با بیان اینکه همدلی بین مسؤولان و مجمع نمایندگان استان در مجلس وجود دارد،گفت: با وجود وحدت موجود، استان همدان رو به رشد است.

لطفی با بیان اینکه در کنار وحدت، برنامه و استراتژی لازم نیز شرط اصلی کار است گفت: مجمع نمایندگان استان درصدد تدوین یک برنامه راهبردی در سطح کلان استان و به تفکیک شهرستان‌ها برای رسیدگی به امور و حل مشکلات است.

وی در پایان نیز با اشاره مذاکرات پیش رو در راستای رفع تحریم‌ها با تأکید بر اینکه در هر مذاکره‌ای باید منافع ملی را در نظر گرفت، بیان کرد: شرط اصلی مذاکره این است که باید همه تحریم‌ها برداشته شود تا کشور از منافع آن بهره‌مند شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول