اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر دادستان دنا از هلال احمر+فیلم

دادستان دنا از عملکرد هلال‌احمر این شهرستان قدردانی کرد.

تقدیر دادستان دنا از هلال احمر+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، غریب پور دادستان دنا به همراه رفیعی حفاظت دادگستری دنا از جمعیت جوانان هلال احمر دنا بازدید و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

دادستان به واسطه عملیات موفقیت آمیز نجات جان کوهنوردان شیرازی گرفتار شده در قله کل خرمن دنا توسط گروه  امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر دنا ابراز خرسندی و رضایت کرد و گفت: بی شک این عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه شما برای نجات جان کوهنوردان، در پیشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد ماند و قطعا ثوابی عظیم خواهد داشت.

دادستان دنا گفت: نجات گران جمعیت هلال احمر دنا با به خطر انداختن جان خود در یک شب طوفانی و برفی به دل کوهستان زدند و سرما و بوران نتوانست آنها را از ادامه مسیر باز دارد و تا تمامی کوهنوردان را به سلامت به مقصد نرساندند لحظه ای آرام نگرفتند که این حرکت جوانمردانه قابل تقدیر و احترام است.

دادستان دنا اظهار داشت: تمامی گروه های کوهنوردی از سراسر کشور که قصد صعود به قله های دنا را دارند باید از قبل هماهنگی های لازم با اداره ورزش و جوانان، هیئت کوهنوردی، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه انجام دهند تا از این به بعد شاهد چنین حوادثی در دنا نباشیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول