اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رزن

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان رزن خبر داد.

کشف ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان رزن مبنی بر نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات گسترده پلیسی و انجام کار اطلاعاتی دقیق، یک انبار که در آن دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به صورت غیر قانونی نگهداری و دپو شده بود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در بازرسی از این محل، ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که ارزش آن ها توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به کشف تعداد ۳۷۷ عدد انواع البسه ، ۲۸ طاقه پارچه خارجی قاچاق و تعداد دو دستگاه ماینر با ارزش ۲ میلیارد ریال گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با رصد اطلاعاتی و استفاده از منابع موجود یک انبار نگه داری کالای قاچاق را شناسایی کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

امیری در ادامه از کشف یک انبار خبر داد و گفت: مامورین این یگان طی رصد اطلاعاتی صورت گرفته موفق به کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در یک انباری به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است بیان کرد: پلیس آماده برخورد با افراد سودجو و آسیب زنندگان به امنیت، آرامش و اقتصاد جامعه است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد انتظامی شهرستان با تلفن ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول