اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پوستر جشنواره ابوذر مازندران رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره ابوذر مازندران در اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران رونمایی شد.

پوستر جشنواره ابوذر مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم رونمایی از پوستر  سومین جشنواره ابوذر در سالن  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ظهر امروز برگزار شده است.

این مراسم حضور فعالان رسانه‌ای، مسؤول بسیج اقشار استان مازندران، مسؤول بسیج رسانه‌ برگزار شده است.

عبدالمهدی حق‌شناس در این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره برای سومین سال پیاپی در استان مازندران پیگیری می‌شود.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده بسیج رسانه در سال جاری،گفت: در سه ماهه اول ۱۴۰۰ رتبه دوم کشوری را به دست آوردیم که این افتخار با همکاری همه فعالان رسانه‌ای استان بوده است.

مسؤول بسیج رسانه مازندران خاطر نشان کرد: قرارگاه رسانه‌ای در استان مازندران تشکیل شده که این جلسات قرارگاه در همه شهرهای استان پیگیری و برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه اطلاع‌رسانی و پوشش کمک‌های مومنانه در استان مازندران به خوبی انجام شده است، یبان کرد: در استان هم‌افزایی مناسبی در حوزه‌های مختلف بین فعالان رسانه‌ای وجود دارد.

 

 

حق‌شناس با اعلام اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مسائل حقوقی در استان مازندران در دستور کار است، افزود: این برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شده و بنا داریم با فروکش کردن کرونا این دوره‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

وی با اعلام اینکه پیگیری برای دریافت تسهیلات معیشتی برای فعالان رسانه‌ای از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است،گفت: این روند در ادامه سال هم در برنامه کاری قرار دارد.

در ادامه شهرام نوری مسؤول بسیج اقشار سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه ۲۲ مجموعه قشر در بسیج استان مازندران فعال هستند،گفت: هدف ما پیگیری رسالت بسیج در جامعه هدف است.

وی با اعلام اینکه بسیج دانشجو و طلبه به صورت تخصصی نخستین بار با دستور امام راحل صادر شده است، افزود: نقش همه اقشار بسیج در حوزه‌های مختلف کمک کار توسعه کشور بوده است.

مسؤول بسیج اقشار سپاه کربلای مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده برای سازماندهی نخبگانی دانشگاهی، افزود: برنامه داریم که با استفاده از این ظرفیت برای توسعه استان کمک کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول