اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه صادرات توتون را نمی‌دهد/قرار بود موانع پیش روی تولید را حذف کنیم

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: در منطقه بنده اقتصاد کشاورزی جریان دارد اما توتون روی دست کشاورزان مانده چرا که وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه صادرات توتون نمی‌دهد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه صادرات توتون را نمی‌دهد/قرار بود موانع پیش روی تولید را حذف کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس  امروز (سه‌شنبه، 25 آبان ماه)  طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر «شاخص‌های اقتصادی عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم»، اظهار داشت: انتظار داشتیم در زمان ارائه گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس آرامش و نظم حاکم باشد بنابراین انتظار داریم در جریان بودجه سالانه 1401 و برنامه هفتم توسعه به این مهم توجه شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: از هیأت رئیسه می‌خواهم که هنگامی که بنده را خطاب قرار می‌دهند به این موضوع توجه کنند که من نماینده مردم علی‌آباد از استان گلستان هستم. ما حدود 25 سال است که از مازندران جدا شده‌ایم.

نماینده مکردم علی‌آباد در مجلس با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی اولویت مردم است، تاکید کرد: 95 درصد مراجعات به نمایندگان مربوط به این موضوع است.

وی طی تذکری به فاطمی امین وزیر صمت گفت: در منطقه بنده اقتصاد کشاورزی جریان دارد اما توتون روی دست کشاورزان مانده چرا که وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه صادرات توتون نمی‌دهد. در سالی که باید موانع پیش روی تولید را حذف و از تولید حمایت کنیم چرا این اقدامات انجام می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه 70 درصد توتون کشور در استان‌های شمالی تأمین می‌شود، تصریح کرد: چرا از دادن مجوز برای صادرات توتون خودداری می‌شود، این موضوع موجب خسارت کشاورزان خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول