اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزاری رزمایش «اقتدار جهادگران بسیجی» با حضور رئیس سازمان بسیج

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری رزمایش «اقتدار جهادگران بسیجی» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سمنان خبر داد.

برگزاری رزمایش «اقتدار جهادگران بسیجی» با حضور رئیس سازمان بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: ۴۲ عنوان برنامه شاخص استانی و کشوری و هفت هزار و ۹۱ عنوان فعالیت در قالب ۴۱۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سمنان و رزمایش اقتدار بسیجیان در سه آذر به‌صورت کشوری و تصویری با حضور رهبر معظم انقلاب از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج در استان سمنان است.

شوقانی تصریح کرد: همایش استمرار تفکر پیشکسوتان، میقات صالحین و اجلاسیه نماز از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج در استان سمنان است.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان، اعزام بسیجیان به مشهد مقدس، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان و آزادسازی ۴۲ زندانی از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج در استان سمنان است.

۵۸ برنامه ویژه بسیج طلاب در سمنان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان هم در این نشست گفت: اصل انقلاب برگرفته از تفکر بسیج است و امروز در کشور ما پدیده ملت‌سازی بومی شده است.

وی افزود: دین اسلام و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب سبب رشد و اعتلای بسیج در کشور ما شده که پایه و اساس آن را امام راحل ایجاد کردند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: بسیج رکن اصلی ملت‌سازی است و دلیل اصلی دشمنی دشمنان با کشور ما به دلیل وجود بسیج است.

حسینی‌دیباجی افزود: اخلاص در عمل، شجاعت، ولایت‌پذیری و آمادگی برای جهاد از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج است.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج، ۵۸ برنامه ویژه بسیج طلاب در استان سمنان اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها برگزاری همایش راه مشترک و اجلاسیه نماز و دیدار با خانواده‌های شهدا و ... است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول