اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نباید در مذاکرات بازی بخوریم/ حواسمان به متن و امضا باشد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تأکید بر اینکه باید همه تحریم‌ها برطرف و کشور از منافع اقتصادی این توافق بهره‌مند شود گفت: با توجه به بیانات رهبری باید نگاه ما به درون کشور باشد و ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم تا بتوانیم اقتصادی پویا و توانمند ایجاد و نگاهی که به خارج از کشور را داریم باید به درون کشور بیاوریم.

نباید در مذاکرات بازی بخوریم/ حواسمان به متن و امضا باشد

غلامحسین کرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص مذاکرات رفع تحریم اظهار داشت: رمز موفقیت ما در کنار توکل به خدا وحدت بین همه نیروها بود و در دفاع مقدس هم وحدت یکی از عوامل مهم پیروزی بود و امروز هم برای پیشرفت کشور ما نیاز به  همدلی و وحدت داریم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وحدت قوا بیان داشت: امروز هر سه قوا از یک دیدگاه سیاسی و یک جهان بینی سیاسی مشترکی برخوردارند و امیدواریم این وحدت در عمل هم خود را نشان دهد و مشکلات مردم را حل کند.

وی در خصوص مذاکرات رفع تحریم افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب چند اصل برای ما شرط است و یکی از آن این است که مواظب باشیم در تسلسل نیفتیم و ما را بازی ندهند، وعده‌های بی مورد ندهند و در نوشتن متن‌ها و امضاهایی که قرار است انجام شود باید دقت بیشتری داشته باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: در مذاکرات نباید طوری شود که با یک آبنبات راضی شویم و تمام منافع کشور را فدای آن کنیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دورنمای کشور را با رهبری مقام معظم رهبری و نیروهای انقلابی که در مجموع هستند بسیار خوب می‌بینیم و قطعاً آنچه که خیر و صلاح مملکت است اتفاق خواهد افتاد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه تحریم‌ها برطرف و کشور از منافع اقتصادی این توافق بهره‌مند شود گفت: با توجه به بیانات رهبری باید نگاه ما به درون کشور باشد و ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم تا بتوانیم اقتصادی پویا و توانمند ایجاد و نگاهی که به خارج از کشور را داریم باید به درون کشور بیاوریم.

کرمی در خصوص مواضع مسؤولان جمهوری اسلامی در مذاکرات پیش رو گفت: قطعاً این مواضع باید به نفع مردم ایران باشد و تمرکز خود را فقط بر موضوع رفع تحریم قرار دهند و وارد موارد دیگر مثل موشکی و غیره نشوند و طبق چارچوب کار خود حرکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول