اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد شاکله اصلی پارک موزه دفاع مقدس سمنان/ تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل‌ آینده ضروری است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شاکله اصلی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان ایجاد شده و تجهیز آن باقی‌ مانده است، گفت: تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل‌های آینده ضروری است.

ایجاد شاکله اصلی پارک موزه دفاع مقدس سمنان/ تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل‌ آینده ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیرسرتیپ نبی سهرابی عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: امروز به‌منظور بازدید از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه دفاع مقدس، به استان سمنان سفر کرده‌ام.

وی افزود: اقدامات عمرانی بسیار خوبی در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان انجام شده است و این مرکز وضع خوبی داشته و پیشرفت مناسبی دارد و تقریباً می‌توان گفت که شاکله اصلی موزه به انجام رسیده و تجهیز آن باقی‌ مانده است.‌

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: طراحی مربوط به موزه‌آرایی سالن‌های مختلف پارک موزه دفاع مقدس در تهران انجام شده است.

سهرابی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم فرهنگ‌سازی حوزه دفاع مقدس و تبیین این فرهنگ برای نسل‌های آینده تأکید دارند و در این راستا پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مسؤولیت اجرایی دارد.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان باید دستاوردهای دفاع مقدس را تبیین و بین اقشار مختلف، فرهنگ‌سازی کند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و آماده ارائه خدمات فرهنگی به مردم است.

سهرابی عنوان کرد: سابقه درخشان استاندار سمنان در فعالیت‌های جهادی و فرهنگی، نویدبخش آینده روشن استان در حوزه نشر و گسترش فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه پارک موزه‌های دفاع مقدس، یکی از مراکز اصلی فرهنگی کشور هستند، اضافه کرد: در این دیدار، حکم ریاست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به استاندار سمنان اعطا می‌شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امیدواریم بتوانیم زحمات و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم و برای جامعه و نسل‌های بعد تبیین کنیم.

سهرابی خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، امسال در جشنواره مالک اشتر بنیاد کل، عنوان نخست را کسب کرد و مفتخر به کسب جایزه شد که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

برخی خانواده‌های استان سمنان تا ۱۱ شهید تقدیم انقلاب کردند

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه سمنان، استان خاطره‌ها، ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌ها است، اظهار کرد: برخی از خانواده‌های استان سمنان تا ۱۱ شهید را تقدیم اسلام، انقلاب و کشور کرده‌اند.

وی اضافه کرد: استان سمنان با توجه به شاخص جمعیت، یکی از استان‌های برتر کشور در تقدیم شهید است.‌

استاندار سمنان گفت: یکی از زمینه‌های افزایش ماندگاری مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) تکمیل و بهره‌برداری پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان است.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول