اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۰۳۳ برنامه هفته بسیج در استان تهران برگزار می‌شود/ امدادرسانی سپاه سیدالشهدا به زلزله‌زدگان جنوب کشور

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی طی هفته بسیج در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

۴۰۳۳ برنامه هفته بسیج در استان تهران برگزار می‌شود/ امدادرسانی سپاه سیدالشهدا به زلزله‌زدگان جنوب کشور

به گزارش فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در نشست خبری هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب یک تهدید محتمل و سنگین برای کشور، حمله نظامی، کودتا و تجزیه‌طلبی بود، بنابراین معمار کبیر انقلاب با درک این مهم و با توجه به بی‌ثباتی کشور در حوزه نظامی، فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج را صادر کرد و ۵ آذرماه به عنوان روز بسیج نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه امروز استعمارگران و جهان‌خوران اعتراف می‌کنند که اسلام به عنوان مکتبی الهی قادر است بشر را به سعادت برساند، گفت: دشمنان به این مهم معترفند که ایران اسلامی کشوری مسلمان، شیعی و ظلم‌ستیز البته در جغرافیای ژئوپلوتیک و از نظر موقعیت جغرافیایی بی‌بدیل و بی‌مانند است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با تشریح مهمترین برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج در سطح شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برخی از این برنامه‌ها در سطح نواحی و حوزه‌ها افزود: تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در ادامه گفت: فضاسازی عمومی، شهری و تبلیغی، تجلیل از خانواده‌های ۴ هزار شهید بسیجی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان‌های استان تهران است.

ذوالقدر تصریح کرد: سپاه استان تهران تاکنون در قالب رزمایش کمک مومنانه و از ابتدای شیوع بیماری کرونا در حدود یک میلیون بسته بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرده است.

وی از پرداخت تسهیلات ۳۶ میلیارد تومانی اشتغال‌زایی در حوزه‌ اقتصاد مقاومتی و یا اشتغال خانگی خبر داد و افزود: با توجه به وقوع زمین‌لرزه در مناطق جنوبی کشور، همه پایگاه‌های مقاومت کمک‌های نوع‌دوستانه مردم شامل موارد نقدی و غیرنقدی را برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری و ارسال می‌کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به ارسال محموله کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان اندیکا در استان خوزستان، بیان کرد: در هفته بسیج و به صورت نمادین ۱۲ واحد مسکونی تحویل زلزله‌زدگان سی‌سخت می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول