اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

حضور بیش از ۲۵۰۰ دانش‌پژوه در دوره های آموزش سرمایه گذاری غیرمستقیم بورس آگاه

از ابتدای مهرماه سال جاری تا به امروز بیش از 2500 دانش‌پژوه از سراسر کشور به صورت آنلاین در دوره‌های آموزش بورس اگاه شرکت کرده‌اند.

حضور بیش از ۲۵۰۰ دانش‌پژوه در دوره های آموزش سرمایه گذاری غیرمستقیم بورس آگاه

کارگزاری آگاه برای کسب درآمد ثابت و مطمئن در بازار سرمایه، دوره های آموزش بورس مختلفی برگزار می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دوره آموزشی «کسب بازدهی ثابت بدون سرمایه گذاری در بانک» و «نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازار سرمایه» اشاره کرد.

دانش‌پذیران در این دوره های آموزش بورس با ابزارهای مختلف سرمایه‌گذاری در بورس با ریسک پایین آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه از این بازار سود ثابت و روزشمار به دست آورند.

با شرکت در این دوره‌ها، دیگر سپرده گذاری در بانک تنها راه کسب سود بدون ریسک محسوب نمی‌شود و سرمایه گذاران بورس می‌توانند ضمن تجربه یک سرمایه گذاری امن و مطمئن، بیشتر از سپرده های بانکی هم سود دریافت کنند.

در این دوره های آموزشی، افراد با مفهوم صندوق های سرمایه گذاری و انواع آن نیز بیشتر آشنا می‌شوند و می‌توانند تصمیم بگیرند که در شرایط مختلف بازار، کدام یک از این صندوق‌ها گزینه بهتری برای مدیریت دارایی محسوب می‌شوند.

صندوق های مشترک از مهم‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس و بازارهای مالی هستند که به ویژه در روزهایی که بورس روند صعودی محسوسی ندارد، می‌توانند به سرمایه‌گذاران برای رسیدن به اهداف‌شان در این بازار کمک کنند.

کاربران بازار سرمایه، با شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به سوالات زیر پاسخ دهند:

  • چگونه در بورس درآمد ثابت داشته باشیم؟
  • انواع روش های سرمایه گذاری در بورس چیست؟
  • صندوق های سرمایه گذاری مشترک چیست و انواع آن کدام است؟
  • سرمایه گذاری در اوراق درآمد ثابت نسبت به سپرده‌گذاری در بانک چه مزایایی دارد؟
  • چگونه برای خرید واحدهای یک صندوق تصمیم بگیریم؟

شما نیز می‌توانید از همین امروز شروع کنید و با حضور در دوره‌های «کسب بازدهی ثابت بدون سرمایه گذاری در بانک» و «نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بازار سرمایه» آگاه یک سرمایه‌گذاری مطمئن با سود ثابت را انتخاب کنید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول