اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ویژه برنامه نقش‌آفرینان لرستانی‌ در انقلاب اسلامی تولید می‌شود

مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: ثبت خاطرات نقش آفرینان دوران انقلاب در لرستان در دستور کار صدا و سیمای لرستان است و بزودی برنامه‌ای به این منظور تولید خواهد شد.

ویژه برنامه نقش‌آفرینان لرستانی‌ در انقلاب اسلامی تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان در دیدار با تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان ، اظهار داشت: فعالیت رسانه‌ای امروز با دهه‌های گذشته متفاوت است، امروز فضا به نوعی است که همه خبرنگار هستند، اقتضای زمان و تکنولوژی هم همین است که شهروند خبرنگار باب شده و همه می‌توانند در اطلاع‌رسانی سهیم باشند.

وی به سختی کار رسانه‌ای در دوران ستم شاهی و دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: چیزی که مسلم است سبک خبرنگاری اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس تکرارنشدنی و دارای رنج و سختی فراوانی بوده است و وظیفه ما ثبت و ضبط خاطرات این دوران به عنوان تاریخ شفاهی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان است.

مدیرکل مرکز صداوسیمای لرستان عنوان کرد: جامعه رسانه نیازمند بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان رسانه است و باید این ظرفیت را مغتنم شمرده و به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در ادامه بر لزوم مستند سازی در خصوص نقش لرستان در انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: سرکشی و ثبت خاطرات نقش آفرینان دوران انقلاب در لرستان در دستور کار صدا و سیمای لرستان است و بزودی برنامه‌ای به این منظور تولید خواهد شد.

شیروی خاطرنشان کرد: باید سراغ افرادی برویم که در دوران پیروزی انقلاب و دوران پر افتخار دفاع مقدس نقش آفرینی‌ کرده‌اند اما کمتر از خاطرات و تجربیات آنها به نسل جدید منتقل شده است. اگر در این زمین تولید محتوای مناسب داشته باشیم نسل جوان و نسل‌های آینده بهتر شرایط پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک می‌کنند.

وی یادآور شد: پیش از این نیز برنامه‌هایی در خصوص بیان آنچه در دوران معاصر در لرستان گذشت در مرکز صداوسیما تولید شد و این موضوع کماکان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان از پایان از تهیه و تولید برنامه‌های جذاب و ویژه برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول