اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» برگزار می‌شود

دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی با شعار «خانواده، شادی و نشاط» از 24 آبان تا 8 آذرماه در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ با بیان اینکه دهمین جشنواره «انار صد دانه یاقوت» به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مشتقات، مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار برگزار می‌شود، اظهارداشت: ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق‌بخشی به کسب و کار آنان، ایجاد فضا و بستری سالم، ارتقای شناخت خانواده‌ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی از اهداف این جشنواره است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ افزود: این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان‌ها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه‌های متنوع  فرهنگی هنری، کارگاه های متنوع هنری تدارک دیده شده است.

رئیس فرهنگسرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری ۹ دوره از این جشنواره، یادآور شد: این جشنواره به مدت ۱۵ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. همچنین مرکز واکسیناسیون اشراق نیز از ساعت ۸ تا ۱۸ در خدمت همشهریان جهت تزریق انواع واکسن است.

دوستعلی تصریح کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه ساعت ۱۰ با حضور حجت‌الاسلام میثم امرودی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیران فرهنگی و هنری مناطق، مدیران شهری و شهروندان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت می‌توانند از ۲۴ آبان تا ۸ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۹ به فرهنگسرای اشراق به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول