اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پذیرش 7 شرکت سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی در بورس

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: در بورس و فرابورس 7 شرکت داریم که از استان خراسان‌جنوبی پذیرفته شده است.

پذیرش 7 شرکت سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی در بورس

سعید هریوندی امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: شرکت‌های پذیرفته شده استان در بورس و فرابورس شامل سیمان قاین، کویر تایر، سیمان باقران، فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس، زغال‌سنگ نگین طبس و شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان‌جنوبی است.

وی مجموع معاملات از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تعداد سهام معامله شده از ابتدای سال تا پایان مهرماه نیز ۹۸ میلیون سهم است که البته این آمار فقط مربوط به معاملات سیستمی است و شامل معاملات آنلاین نمی‌شود.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی مطرح کرد: تعداد کارگزاری فعال استان ۳۳ کارگزاری است که شامل تالار اختصاصی، شعب، دفتر پذیرش و نمایندگی‌ها است.

هریوندی با اشاره به اینکه شاخص بورس طی هفت ماه نخست سال جاری ۱۲۸ هزار ۶۵۰ واحد افزایش داشته است، اضافه کرد: در بورس آموزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مردم نباید بدون آگاهی وارد آن شوند.

وی اعلام کرد: در این خصوص کلاس‌های آموزشی برگزار شده به‌صورت مجازی و رایگان از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۲ هزار و ۱۵۱ نفر ساعت بود.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: کسانی در بازار سرمایه موفق هستند که برای خرید و فروش و معاملات استراتژی داشته باشند و افق سرمایه‌گذاری خود را بلند مدت در نظر بگیرند، همچنین مهم‌ترین نکته این است که سرمایه‌گذاری در بورس با بخشی از پس‌انداز است و با اصل دارایی مثل فروش خودرو یا خانه نباید وارد بورس شد و لازم است احساسات و تصمیم‌گیری‌ها کنترل شده و منطقی باشد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول