اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازار همدان نیاز به تقویت نظارت دارد/ ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاهای دپو شده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه باید نظارت درستی بر روی قیمت کالاها صورت گیرد و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در همدان فعال شود از ضرب‌الاجل ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاهای دپو شده خبر داد.

بازار همدان نیاز به تقویت نظارت دارد/ ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاهای دپو شده

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در کشور و استان اظهار کرد: روز گذشته ستاد تنظیم بازار در استانداری همدان برگزار شد و بنده انتقاد شدیدی نسبت به عملکرد آن داشتم.

وی بیان کرد: دو سال است جلسات این ستاد مختص قیمت مرغ است و تمام انرژی اعضا به کنترل قیمت مرغ منتهی شده است، در حالی که بقیه اجناس و دیگر مایحتاج مردم به حال خود رها شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید به اینکه امروز قیمت بسیاری از کالاها افسارگسیخته‌‌اند و متاسفانه نظارتی روی آن نیست گفت: لازم است تمام دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف و ... وارد میدان شده و به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد کالاها در حال حاضر وضعیت مناسبی در بازار ندارند افزود: پوشاک، لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم بهداشتی به عنوان نمونه وضعیت مناسبی ندارند و باید اقدامات لازم صورت گیرد.

جودکی با بیان اینکه باید سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان فعال شود عنوان کرد: این سازمان هر جا احساس کرد در حقوق مصرف‌کنندگان اجحاف می شود ورود کند چراکه مردم انتظار دارند.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی نیز مانند سال‌های گذشته در کنار انجام وظیفه ذاتی خود با تمام توان‌ در کمک به سامان دادن این موضوع آماده است گفت: لازم است از این پس ستاد تنظیم بازار کشوری و استانی تغییر رویه داده و این موضوع را در دستور کارخود قرار دهند.

سازمان اموال تملیکی موظف به فروش‌ سریع کالاهاست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه با اشاره به ضرب‌الاجل ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاهای دپو شده افزود: امروز تمام رای‌ها داده شده و به‌روز هستیم و سازمان اموال تملیکی موظف است تمام کالاهای خود را به فروش برساند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا برای کالاهایی که بیم فساد و کاهش قیمت دارند، دستور فروش داده‌ایم گفت: تمام پرونده‌های سازمان اموال تملیکی رای خورده‌اند و باید به مزایده گذاشته شود مگر بعضی پرونده‌ها که نیاز به استعلام داشته یا در مرجع تجدید نظر هستند.

جودکی بیان کرد: سازمان اموال تملیکی اگر احساس می‌کند کالاهایش در آینده با کاهش قیمت مواجه می‌شود و باعث افت کیفیت می‌شود، آمادگی داریم دستور فروش آنها دهیم.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول