اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۸ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در سمنان

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: بالغ‌بر هشت میلیارد تومان بسته‌های معیشتی برای مردم و آسیب‌دیدگان از کرونا در استان سمنان جمع‌آوری و تقدیم نیازمندان شده است.

توزیع ۸ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در سمنان

حجت‌الاسلام‌ محسن فاطمی‌نیا، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اساس مصوبه اخیر شورای سیاست‌گذاری کشور، همه برنامه‌ها و نمازهای جمعه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: از دو مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انتظار داریم تا با توجه به حضور جمعیت قابل‌توجه در نمازهای جمعه، در جلسه‌ای شیوه‌نامه‌ها و موارد و الزامات قابل‌توجه و رعایت مجدداً بررسی و هماهنگی شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان بیان کرد: با مشکل کمبود ماسک و مواد ضدعفونی و نیروی انسانی در فراهم آوردن مقدمات اولیه به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه هستیم.

فاطمی‌نیا گفت: اگر اهتمام بیشتری برای همکاری در این حوزه باشد، در برگزاری نماز جمعه با شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توان بیشتر و بهتری عمل خواهیم کرد؛ هر چند تاکنون نیز این مورد به بهترین شکل ممکن در نمازهای جمعه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: بالغ‌بر هشت میلیارد تومان بسته‌های معیشتی برای مردم و آسیب‌دیدگان از کرونا در استان سمنان جمع‌آوری و تقدیم شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان ادامه داد: وجود ائمه‌ جمعه، ظرفیتی بسیار بی‌نظیر است که می‌توان برای مدیریت بهتر و دستیابی به موفقیت بیشتر در حوزه مقابله با کرونا، از این مهم استفاده کرد.

فاطمی‌نیا خاطرنشان کرد: نیاز است تا از ظرفیت خیران برای کمک به محرومان در بحبوحه شیوع ویروس کرونا استفاده کنیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول