اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه عملیات اجرایی ساخت نیروگاه زباله سوز ساری/روند جاده جواد الائمه(ع) مورد قبول نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از ادامه عملیات اجرایی ساخت نیروگاه زباله سوز ساری خبر داد، گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: روند عملیات جاده جوادالائمه (ع) که راه دسترسی به فرودگاه دشت‌ناز است، مورد قبول نیست.

ادامه عملیات اجرایی ساخت نیروگاه زباله سوز ساری/روند جاده جواد الائمه(ع) مورد قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان عصر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه زباله‌سوز ساری که با همراهی رئیس سازمان بسیج سازندگی، مدیران کل دفتر فنی و دفتر شهری استانداری، شهردار ساری و پیمانکاران مربوطه انجام شد،اظهار کرد : با برطرف شدن مشکلات حقوقی و قراردادی، ادامه احداث این پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مذاکرات لازم با معاون وزیر کشور برای تزریق منابع مالی جدید به این پروژه نیز صورت گرفت.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه استاندار مازندران بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش جهادی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

*احداث جاده جواد الائمه کند پیش می‌رود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: روند عملیات جاده جوادالائمه (ع) که راه دسترسی به فرودگاه دشت‌ناز است، مورد قبول نیست.

 

  رازجویان در حاشیه بازدید از راه دسترسی به فرودگاه دشت‌ناز گفت: آسفالت یک  مسیر جاده محوطه فرودگاه که توسط اداره‌کل فرودگاه‌های استان زمین‌های آن تملک و راه دسترسی احداث شده است، توسط همین اداره‌کل تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

وی افزود: احداث جاده جواد الائمه بر عهده اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران است که عملیات عمرانی این پروژه بسیار کند پیش می‌رود.

رازجویان با اخطار جدی به اداره کل راه و شهرسازی استان، افزود: از اداره کل راه و شهرسازی انتظار می‌رود بر روند اجرای این پروژه نظارت داشته باشد تا روند پیشرفت پروژه‌ها با توجه اهمیت و ضرورت آنها پیش برود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول