اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخواست کارکنان آرامستان شهرکرد برای تبدیل وضعیت/ اعضای شورای شهر: تلاش می‌کنیم نیروها تبدیل وضعیت شوند

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با حضور در سازمان مدیریت آرامستان شهرکرد، مطالبات و خواسته‌های کارکنان را بررسی و جهت تبدیل وضعیت نیروها قول مساعد دادند.

درخواست کارکنان آرامستان شهرکرد برای تبدیل وضعیت/ اعضای شورای شهر: تلاش می‌کنیم نیروها تبدیل وضعیت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیداکبر نوربخش رضایی ظهر امروز در مراسم تقدیر از کارکنان آرامستان که با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، گفت: کارکنان آرامستان با مشکلات متعددی مواجه هستند اما با شیوع ویروس کرونا سختی کار بیشتر شد و به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد کمبود اعتبارات در سازمان را یکی دیگر از مشکلات سازمان عنوان کرد و افزود: کمبود اعتبارات سبب شد تا پروژه‌های عمرانی و فضاسازی متناسب با آرامستان به کندی انجام شود.

 ایجاد رفاه و امنیت شغلی برای کارکنان آرامستان ضروری است

محمدرضا بیاتی نیز در ادامه جلسه با اشاره به ضرورت ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان آرامستان، بیان کرد: تمامی متوفیان در شرایط متعدد و سخت توسط کارکنان این سازمان پذیرفته می‌شوند و مراحل تکفین و تدفین آن‌ها به درستی انجام می‌شود، بنابراین ایجاد رفاه و امنیت شغلی برای کارکنان آرامستان ضروری است.

 فضاسازی مناسب در آرامستان سبب آرامش داغداران می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: انجام کارهای فرهنگی و فضاسازی مناسب در آرامستان می‌تواند بر آرامش افرادی که عزیزانی از دست داده‌اند موثر باشد، بنابراین به این مهم باید توجه و اقدامات لازم صورت پذیرد.

فرشاد چراغپور نیز در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان آرامستان در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند اما از زمانی که کرونا گسترش یافت کار نیروها دوچندان شد و حقوق پایین و عدم پرداخت به موقع آن مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: در زمانی که کمتر کسی در مراسم بیماران کرونایی شرکت می‌کند، انجام امور مربوط به تغسیل و تکفیل و تدفین توسط نیروهای آرامستان انجام و خانواده متوفیان مورد تکریم قرار می‌گیرند، و این کار بزرگ و ارزشمندی است که باید برای تبدیل وضعیت این کارکنان تمام تلاشمان را به کار گیریم.

ماشاءالله ایزدی در ادامه جلسه گفت: دغدغه کارکنان آرامستان به‌جا و درست است و در دوران کرونا این نیروها پا به پای کادر سلامت، سپاه و بسیج و... تلاش و با این ویروس منحوس مبارزه کردند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی، تأمین آرامش نیروها و تبدیل وضعیت آن‌ها از جمله کارهایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 عدم پرداخت حقوق کارکنان وضعیت بد شهرداری است

یوسف صادقی در ادامه اظهار کرد: شهرداری روزهای سختی را از لحاظ منابع مالی سپری می‌کند و عدم پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان به همین دلیل است اما شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند مشکل تبدیل وضعیت نیروهای آرامستان را رفع کند بنابراین می‌طلبد برای گام اول هیئت مدیره آرامستان اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: تبدیل وضعیت نیروها نیز در چارچوب قانون و براساس شرایطی که پیش‌بینی شده است پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول