اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در شهرستان محلات برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مداح، اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در شهر محلات برگزار می‌شود.

اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در شهرستان محلات برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسین رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در شهر محلات خبر داد و اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مداح، اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در شهر محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین فرهنگ و سیره شهدا و انتقال آن به نسل جدید ایجاب می‌کند اجلاسیه شهدای مداح برگزار شود از این‌رو شهرستان محلات میزبان برگزاری این اجلاسیه در استان مرکزی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان محلات با بیان اینکه شهدای مداح همواره در جبهه‌ها شور و حال خاصی را می‌آفریدند ادامه داد: نوای گرم و دل‌نشین مداحان در دفاع مقدس روحیه رزمندگان را مضاعف و چندین برابر می‌کرد و این اثربخشی به عنوان یادگاری از آن دوران باقی مانده است.

رضایی بیان داشت: امروز نسل جدید باید به شکل صحیح آن شور و حال را در جامعه اسلامی محقق کند و زمانی این امر مهم محقق می‌شود که مداحان امروزی شناخت درستی پیدا نمایند و از حضور پیشکسوتان مداح در دوران دفاع مقدس نهایت بهره‌برداری را نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این اجلاسیه و ایجاد یک فضای صمیمی فرهنگ غنی دفاع مقدس را با تبیین سیره شهدای مداح گام‌هایی برای اهداف متعالی انقلاب اسلامی برداشته شود.

به گفته وی اجلاسیه شهدای مداحان استان مرکزی در تاریخ یکم آذرماه سال جاری در مسجد القائم شهر محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول