اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های CNG تهران آغاز شد

مدیرکل استاندارد استان تهران از آغاز اجرای مراحل طرح آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های CNG استان در سال جاری خبر داد.

طرح آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های CNG تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با اشاره به این‌که فرآیند آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های CNG مستقر در سطح استان تهران، با ابلاغ از سوی مرکز اندازه‌شناسی سازمان ملی استاندارد ایران، از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: برای چهارمین سال متوالی، نازل‌های جایگاه‌های CNG استان تحت بازرسی و آزمون دوره‌ای صحت عملکرد قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به لزوم پیاده‌سازی صحیح الزامات قانونی و رعایت حقوق مالکین خودروهای گازسوز و دوگانه‌سوز افزود: کارشناسان شرکت‌های مجری آزمونگر بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و پارس صحت آزمون، با ابلاغ این اداره‌کل به جایگاه‌های CNG مستقر در سطح استان مراجعه و نسبت به انجام مراحل آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه CNG اقدام می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان تهران در تشریح این خبر ادامه داد: در سال گذشته، ۸۸۰ مورد آزمون دوره‌ای نازل‌های CNG در استان تهران انجام شد و در سال‌جاری نیز، انجام آزمون دوره‌ای کلیه‌ی نازل‌های موجود در سطح استان تهران که بالغ بر تعداد 750 نازل در 185 جایگاه CNG هستند، برنامه‌ریزی شده‌است.

طاهری به استمرار تعامل مطلوب میان دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی‌ربط استان نظیر استانداری و فرمانداری‌های تابعه اشاره کرد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران- منطقه تهران، انجمن صنفی CNG کشور و به ویژه مالکین جایگاه‌های CNG استان، در این امر هماهنگ هستند.

این مقام مسؤول در پایان با توجه به الزامات مندرج در استاندارد ملی اضافه کرد: آزمون‌های دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های CNG، درحال حاضر به صورت سالیانه در سطح استان انجام و در صورت مشاهده مقادیر خطای فراتر از حد مجاز در نتایج آزمون، مالکین جایگاه‌ها ملزم به رفع فوری نقص و اعلام آمادگی به منظور آزمون مجدد نازل‌های مورد اشاره توسط شرکت‌های مجری آزمون‌گر ذی‌صلاح می‌شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول