اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر یک نماینده درباره سرنوشت بودجه 19 هزار میلیارد تومانی محرومیت‌زدایی/ نیکزاد: فردا در هیات رئیسه بررسی می‌شود

نماینده مردم رزن در مجلس با انتقاد از عدم ابلاغ و تخصیص بودجه 19 هزار میلیارد تومانی محرومیت زدایی در سال 1400، خواستار تعیین تکلیف آن از سوی هیات رئیسه مجلس شد.

تذکر یک نماینده درباره سرنوشت بودجه 19 هزار میلیارد تومانی محرومیت‌زدایی/ نیکزاد: فردا در هیات رئیسه بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی اظهار داشت: در بودجه سال 1400 حدود 19 هزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در استان‌های مختلف در نظر گرفته شد و این بودجه به تفکیک استان‌ها با امضای آقای نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که این نامه باید با امضای رئیس مجلس ابلاغ شود، به همین خاطر در ششم تیرماه امسال نامه‌ای با امضای 41 نماینده خطاب به رئیس مجلس نوشتیم و درخواست کردیم که این موضوع با امضای وی به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود، اما هنوز پاسخی به این نامه داده نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: چرا آقای قالیباف پاسخ نامه نمایندگان را نداده و تا امروز ریالی به مناطق محروم نرسیده است؟ هیأت رئیسه تکلیف این 19 هزار میلیارد تومان را معلوم کند.

پس از تذکر این نماینده، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به وی اظهار داشت: تذکر شما درست است؛ فردا ساعت 7:30 صبح جلسه هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌ها راجع به این موضوع برگزار می‌شود و از آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هم می‌خواهیم که در این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشند که نمایندگان بهتر بتوانند پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول