اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 100 درصدی حجم کاری پست/جابه‌جایی بیش از یک میلیون بسته پستی در 8 ماه گذشته

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود کرونا حجم کاری پست صد درصد افزایش یافته و در 8 ماه گذشته یک میلیون و یکصد هزار بسته پستی در استان جابه‌جا شده است.

افزایش 100 درصدی حجم کاری پست/جابه‌جایی بیش از یک میلیون بسته پستی در 8 ماه گذشته

عبدل درگاهی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با ارائه خدمات پست در دوران کرونا فرهنگ خرید اینترنتی با وجود محدودیت‌ها گسترش یافت تا مردم از طریق پست به طور مستقیم و بی‌واسطه خرید کنند و قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

مدیرکل شرکت پست چهارمحال و بختیاری افزد: در کرونا پست چهارمحال و بختیاری با افزایش صد درصدی بسته‌های پستی مواجه شد و در ۸ ماه اول سال جاری یک میلیون و یکصد هزاربسته در پست جابه جا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان با توجه به ظرفیت‌های موجود از ابتدای کرونا ۸۰ فروشگاه اینترنتی ایجاد کردیم که در حال فعالیت هستند و محصولات و تولیدات استان را به سایر استان‌ها ارسال می‌کنیم.

درگاهی عنوان کرد: طرح‌ اجرایی سامد در پست اجرا می‌شود، مردم در این طرح مکاتبات خود را به صورت اینترنتی و بدون بروکراسی به اداره یا سازمان مورد نظر می‌فرستند و سهولت در انجام کارهای اداری را برای مردم به همراه دارد.

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول