اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روایتی از زندگی جهادی جوان اراکی/ از طراحی مسابقه «تکاور» تا ساخت مسکن برای محرومان

جوان نمونه کشوری با اجرای طرح ابتکاری تکاور 80 نفر از جوانان را جذب مسجد و پایگاه بسیج کرد.

روایتی از زندگی جهادی جوان اراکی/ از طراحی مسابقه «تکاور» تا ساخت مسکن برای محرومان

خبرگزاری فارس ـ اراک؛ رضا صیدی بسیجی نمونه، فرمانده نمونه، جوان نمونه کشوری و برگزیده اولین و دومین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات پایگاه‌های بسیج، مسئول گروه جهادی شهدای واگن سازی مپنا است.

وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشانسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و مربی پدافندغیرعامل است که بیش از 27 سال از عمر 42 ساله خود را در خدمت بسیج بوده و بسیجی بودن را حافظ این آب و خاک می‌داند.

 

این بسیجی نمونه کشوری در طرحی ابتکاری و با هدف جذب جوانان به مسجد و بسیج، «مسابقه تکاور» را با همکاری جمعی از بسیجیان در سطح 10 مسجد برگزار و بیش از 80 نفر از جوانان 16 تا 25 سال را جذب پایگاه‌های بسیج کرد.

 

صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:‌ طرح مسابقه تکاور یکی از ابتکارات بسیج بود که با هدف جذب جوانان به مساجد به مرحله اجرا در آمد و با استقبال خوب جوانان همراه شد.

 

وی افزود: در این طرح که با یک فراخوان برگزار شد، بیش از 80 نفر از جوانان شرکت کردند که با توجه به شرایط کرونایی و عدم تحرک و پوپایی جوانان در ایجاد نشاط و شادی در بین آنان بسیار موثر بود.

فرمانده نمونه بسیجی استان مرکزی گفت: در این مسابقه مواردی چون آموزش تیراندازی، پریدن، دویدن، آمادگی جسمانی و... به شرکت کنندگان ارائه شد.

 

صیدی همچنین با اشاره به دیگر ابتکارات  بیان کرد: در اوایل شروع کرونا به همت بسیجیان اراک دستگاه پیله‌زن طراحی و تولید شد که با استفاده از این دستگاه روزانه 10 هزار عدد ماسک تولید و در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

به گزارش فارس شرکت در اردوهای جهادی ساخت منازل برای محرومین، اردوی جهادی کمک به مردم نیازمند سیستان وبلوچستان،کمک به امر واکسیناسیون کرون از دیگر اقدامات گروه جهادی شهدای واگن‌سازی مپنا  است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول