اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خراسان‌جنوبی بر سکوی نایب‌ قهرمانی مسابقات دو و میدانی پسران نونهال منطقه ۶ کشور

رئیس هیأت دو و میدانی خراسان‌جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران نونهال منطقه ۶ کشور یادواره شهید یوسفی تیم استان بر سکوی دوم رقابت‌ها ایستاد.

خراسان‌جنوبی بر سکوی نایب‌ قهرمانی مسابقات دو و میدانی پسران نونهال منطقه ۶ کشور

حسن دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و معرفی توانمندی و قابلیت‌های خراسان‌جنوبی مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران نونهال منطقه شش کشور یادواره شهید یوسفی در استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر و آزادی بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت نخبه‌های دو ومیدانی‌کار استان‌های سیستان‌ وبلوچستان، کرمان و خراسان‌جنوبی در این ماراتن منطقه‌ای، افزود: طی مراسمی با حضور مسئولان ورزشی خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند از نخبه‌های برتر ۱۱ ماده دوومیدانی این رویداد ورزشی با حکم، مدال و کاپ تجلیل به عمل آمد.  

نایب‌ رئیس بانوان هیأت دو ومیدانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ماده دو ۱۰۰ متر محمدحسین اسدی، احسان‌ یکه‌خان و حمید احمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند نایب و در دو ۱۱۰ متر بامانع نیز حمزه براهویی، محمدرضا هدایتی و محمدولی آشوری حائز رتبه برتر شدند.

رحمانی گفت: در دو ۴۰۰ متر صالح رضازاده، محمد عبدالهی و محمد عزیزی زودتر از همه‌ به خط پایان رسیدند و در دو ۱۵۰۰ متر نیز محمدطاها  موادی، فردوس رحمانی و محمدحسین‌ رحیمی  مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: در دو ۳۰۰۰ متر ابوالفضل قربان‌پور، محمدصدیق سلمانی حائز رتبه‌های برتر شدند،  در ماده پرتاب وزنه نیز مرتضی باقری، علی عبدالهی و بنامین‌ اعتمادی‌فر بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت دو و میدانی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب دیسک فضل‌الرحمان نیک‌روش، بلال بهتانیان و محمدسینا‌ علیزاده به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و در پرش ارتفاع نیز محمدجواد یادگارزایی، میکائیل نهتانی به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

رحمانی ادامه داد: در ماده پرتاب نیزه محمدعلی‌ بهتانی‌پور، مهرداد نارویی و داوود چاجی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در ماده پرش طول نیز حسین‌ پیله‌در، ابوالفضل شهرکی‌زاد و یاسین مرادقلی مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی مسابقات قهرمانی دو و میدانی پسران نونهال منطقه 6کشور، سیستان و بلوچستان با کسب 3 نشان طلا، 5 مدال‌ نقره و 2 مدال برنز بر سکوی نخست قرار گرفت، خراسان‌جنوبی با کسب 3 مدال طلا و 3 نشان نقره و 3 برنز نایب قهرمان شد و تیم‌ کرمان با کسب 3 نشان طلا به مقام سوم رقابت‌ها دست یافت.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول