اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کتاب تقریظ شده مقام معظم رهبری رونمایی می‌شود/رونمایی 24 عنوان کتاب در زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته کتاب 24 عنوان کتاب در زنجان رونمایی می‌شود.

کتاب تقریظ شده مقام معظم رهبری رونمایی می‌شود/رونمایی 24 عنوان کتاب در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ربیع احمدخانی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش بسزایی در اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی و هنری دارند.
وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته اقدامات متعددی توسط ارشاد انجام شده است، گفت: تلاش ما این بوده است که با برنامه حرکت کنیم و در این راستا برنامه ۴ ماهه تنطیم شد که شامل بیش از ۴۰۰ عنوان بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از ۶۰۸ برنامه ۸ برنامه ملی، ۲ برنامه منطقه‌ای، ۴۸۲ برنامه شهرستانی و بقیه استانی بود، گفت: برخی از ابن برنامه‌های شاخص که نیازمند پیگیری جدی بود تدوین دایرةالمعارف زنجان بود که خوشبختانه به نتیجه رسید.
وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های ارشاد برگزاری دومین جایزه غزل حسین منزوی بود، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر صحنه‌‌ای، عملیاتی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور، برگزاری ۷۲ عنوان برنامه از سوی کنگره ۳۵۳۵ شهید نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

وی در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده طی هفته کتاب نیز اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا با همراهی اصحاب فرهنگ و هنر، برگزاری مراسم اختتامیه کتاب سال و تجلیل از ۱۰ نفر منتخب و ۵ نفر شایسته تقدیر، برگزاری مراسم تجلیل از خادمان نشر، رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب به یکی از کتاب‌های استان با محوریت یک مادر شهید در فرهنگسرای امام خمینی(ره)به صورت وبینار، رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب که ۲۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس است و برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر و سخنرانی یکی از مادران شهدا از برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

احمدخانی ادامه داد: دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان، برگزاری پویش کتابخوانی و توزیع کتاب در مدارس، مساجد و زندان ها، برگزاری جلسات نقد و معرفی کتاب، بازدید از کتابفروشی‌ها، دیدار با کتابداران، برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان، برگزاری جشنواره عکس با موضوع کتاب، رونمایی از کتاب‌های تازه منتشر شده از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته کتاب اجرایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همچنین در هفته کتاب برگزاری مراسم شب شعر، مسابقه کتابخوانی، جلسات عصر کتاب، خرید کتاب از ناشران کتاب، برگزاری برنامه های ادبی، برگزاری نمایشگاه کتاب و طرح پاییزه کتاب در سطح کتابفروشی‌ها را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول