اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آماده‌باش 35 تیم عملیاتی هلال احمر استان مرکزی برای کمک به مسافران در راه‌‌مانده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آمادگی 120 نیروی انسانی نجاتگر در قالب 35 تیم عملیاتی به منظور امدادرسانی به در راه‌ماندگان احتمالی خبر داد.

آماده‌باش 35 تیم عملیاتی هلال احمر استان مرکزی برای کمک به مسافران در راه‌‌مانده

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک طی روزهای اخیر نیروهای نجاتگر این جمعیت به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی افزود: این نیروها ۱۲۰ نفر و در قالب ۳۵ تیم عملیاتی در سراسر استان آماده خدمت‌رسانی به در راه‌ماندگان هستند و طی دو روز اخیر خدمات امداد و نجات را به ۳۸ فرد نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک ارائه داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از توزیع ۴۰ تخته پتو، ۷ عدد چراغ والور و ۳ دستگاه چادر امدادی بین مسافران در راه مانده خبر داد و بیان کرد: در این مدت همچنین ۱۵ مسافر در راه مانده اسکان اضطراری شده و ۳۸ نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای نیز تحت درمان قرار گرفتند.

محمودی با بیان اینکه مسافران در صورتی که نیاز به خدمات امدادی داشته باشند می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۲ تقاضای کمک کنند، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما لازم است مردم قبل از شروع مسافرت از وضعیت جاده‌ها اطلاعات لازم را کسب کرده و از انجام سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های امدادی جمعیت هلال احمر در فصل سرما افزود: این طرح‌‌ها همچون سنوات قبل در استان به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول