اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پایان ساخت بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اتمام عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت و بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پایان ساخت بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت

احمد تجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی مینودشت و همچنین محوطه‌سازی اطراف آن با اعتبار ۸ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرای بازارچه صنایع‌دستی مینودشت در سال ۱۳۹۷ در عرصه‌ای به مساحت ۳۳۱ مترمربع و زیربنا ۷۵ مترمربع آغاز شد و در فاز پایانی با ۲۶۰ مترمربع محوطه‌سازی اطراف، عملیات اجرایی آن به انتها رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: این پروژه شامل هفت غرفه برای عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هنرمندان شهرستان است و پس از بهره‌برداری زمینه اشتغال ۹ نفر را فراهم می‌سازد.

تجری بیان کرد: شهرستان مینودشت به دلیل برخورداری از تنوع اقوام، دارای صنایع‌دستی مختلفی مانند ابریشم‌بافی، نمدمالی، سوزن‌دوزی، حصیربافی، گلیم‌بافی، بافت قالی و قالیچه است که می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای شهرستان شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول