اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تنها راه دسترسی به استان های شمالی فیروزکوه است/ هراز و چالوس همچنان مسدود هستند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که تنها راه دسترسی به استان های شمالی فیروزکوه است، گفت: محورهای هراز و چالوس از سمت مازندران مسدود است.

تنها راه دسترسی به استان های شمالی فیروزکوه است/ هراز و چالوس همچنان مسدود هستند

عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، دقایق پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران، اظهار کرد: از ساعت ۲۰ شب گذشته شاهد بارش برف و باران در تهران به ویژه ارتفاعات استان تهران بودیم.

وی گفت: بارش ها در محور های کوهستانی از جمله هزار، فیروزکوه و محدوده های دماوند و شمیرانات به صورت برف و در شهرستان های غربی استان تهران به صورت باران در جریان است و دقایقی قبل در محدوده محور هراز و گردنه امامزاده هاشم و چناران دماوند سامانه بارشی مجدداً به صورت برف آغاز شده است.

مصدقی با بیان این که محورهای هراز و چالوس در حوزه مازندران مسدود است، تصریح کرد: با توجه به ریزش سنگ و سیلاب، محورهای هراز و چالوس در محدوده آزاد راه تهران_شمال از سمت مازندران مسدود شده است و پس از هماهنگی با پلیس راه، مجبور به بستن این محور ها از سمت استان تهران شدیم و تنها محور ارتباطی با استان های شمالی فیروزکوه است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اضافه کرد: از ابتدای آغاز سامانه های بارشی، خودروهای شن و نمک پاش راهداری مشغول فعالیت هستند و هیچ محوری در استان تهران مسدود نیست.

مصدقی بیان کرد: محدوده فاز چهارم آزاد راه‌ تهران- شمال که در منطقه مازندران است با توجه به گزارش های ارسالی، تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و در صورت باز شدن این محور و همچنین محور هزار، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، شاهد مه و یخ زدگی شدید در محورهای استان تهران خواهیم بود، به طوری که دمای هوا در فیروزکوه به منفی ۱۰ و در هزار به منفی ۵ رسیده است و از هموطنان درخواست داریم، نکات ایمنی را رعایت و زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول