اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آب شرب سالم و پایدار به ۲ روستای خوزستان رسید

با بهره برداری از تاسیسات آبرسانی  به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات در استان خوزستان، آب شرب سالم و پایدار در اختیار مردم  این مناطق قرار گرفت.

آب شرب سالم و پایدار به ۲ روستای خوزستان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح،آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت ۷۵۰۰ نفر انجام شد.

 پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا از تاسیسات شهدای جهاد تامین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود  شکستگی‌های فراوان،آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود.

اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی  میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت  مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول