اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخشش «شاه داماد» در پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش«شاه داماد» با موضوع شهدای مدافع حرم است و شیوه اجرای آن از سوی کارگردان به صورت اتفاق در خیابان انتخاب شده است.

درخشش «شاه داماد» در پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی

 

 

امین بسیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از درخشش نمایش «شاه داماد» یاد کرد و گفت: این اثر توسط حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ساخته شده است که در پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی لردگان حائز رتبه شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این نمایش به نویسندگی سعید خیرالهی و کارگردانی مرضیه فرهنگ، کاری از گروه تئاتر ایل لردگان تولید واحد نمایش حوزه هنری استان است که جایزه دوم طرح و ایده، جایزه سوم کارگردانی، جایزه ویژه بازیگر زن و جایزه سوم بازیگری مرد جشنواره تئاتر خیابانی لردگان را به خود اختصاص داد.

 وی با بیان اینکه در این جشنواره دو اثر «شاه داماد» و «بلوط و بازعلی» به عنوان دو کار منتخب جشنواره معرفی شدند، ادامه داد: این نمایش با موضوع شهدای مدافع حرم است و شیوه اجرای آن از سوی کارگردان به صورت اتفاق در خیابان انتخاب شده است.

بسیم اظهار داشت: طرح اثر شاه داماد از طرح‌های برتر خیابانی سال ۹۹ بود و به دلیل داستان جذاب و زیبای آن تصمیم به اجرای این اثر را در سال جاری گرفتم.

وی در پایان گفت: «مصطفی حسنی» و «ریحانه اردشیری» بازیگران این اثر، «مرضیه فرهنگ» طراح صحنه و لباس و «روح الله خالدی» روابط عمومی و تبلیغات این اثر هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول