اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

اوقاف: لوله ساختمان ترکیده، اما ربطی به محل نگهداری اسناد موقوفات ندارد

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد موقوفات در پی ترکیدگی لوله آب یکی از ساختمان‌های این سازمان گفت: خبر ترکیدگی لوله صحت دارد، اما ربطی به محل نگهداری اسناد ندارد.

اوقاف: لوله ساختمان ترکیده، اما ربطی به محل نگهداری اسناد موقوفات ندارد

خبرگزاری فارس - زهره محمدی: عباس لهراسبی، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امورخیریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس در پی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ترکیدگی لوله‌ای در ساختمان مرکز اسناد این سازمان و از بین رفتن برخی از اسناد اظهار داشت: ساختمان مرکز اسناد سازمان اوقاف و امورخیریه یک سازمان جدیدالاحداث است و اسناد نیز در طبقه منفی ۳ این ساختمان نگهداری می‌شود.

لوله ترکیده اما ربطی به محل نگهداری اسناد ندارد

وی افزود: ترکیدگی لوله‌ای در این ساختمان صحت دارد، اما به هیچ وجه ارتباطی با بخش نگهداری اسناد ندارد. در این ساختمان تمام تمهیدات لازم امنیتی و ... برای نگهداری این اسناد اندیشیده شده است.

لهراسبی افزود: لوله در یکی از اتاق‌های انباری این ساختمان دچار مشکل شده است و ربطی به بخش نگهداری اسناد ندارد.

اسناد موقوفات، الکترونیکی شده است

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان اوقاف و امورخیریه با رد خبر از بین رفتن بخشی از اسناد گفت: اسناد موقوفه‌ای در مخزن اسناد سازمان اوقاف نگهداری می‌شود، جدای از این سندهای فیزیکی نیز در چندسال اخیر سامانه جامع موقوفات کشور راه‌اندازی شده  و تمام اسناد به صورت الکترونیکی در قالب فیلم و اسکن نیز نگهداری می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص اسناد وجود ندارد.

خبرنگار: زهره محمدی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول