اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انهدام یک باند مواد مخدر و یک باند سرقت در چهارمحال و بختیاری/ 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام یک باند 7 نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و یک باند 10 نفره سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از 16 میلیارد ریال کالای سرقتی کشف شد.

انهدام یک باند مواد مخدر و یک باند سرقت در چهارمحال و بختیاری/ 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد

به گزارش خبرنگار فارس در شهرکرد منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسی‌های دقیق موفق به شناسایی یک باند هفت نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی ماموران مبارزه با مواد مخدر اعضای این باند را در حین ارتکاب جرم دستگیر و در این راستا ۲۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد و میزان دستگیری‌ عاملان تهیه و توزیع نیز ۵۰درصد افزایش داشته است.

امان‌اللهی اضافه کرد: همچنین ماموران پلیس آگاه استان در پی افزایش میزان سرقت در سطح استان یک باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی را شناسایی و در عملیات‌های جاداگانه دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در این راستا بالغ بر۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای سرقت شده کشف و سارقان در بازجویی‌های پلیس به بیش از ۵۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

انتهای پیام/68033

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول