اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اموال مازاد دستگاه‌ها در همدان سریعتر فروخته شود

استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌های همدان اموال مازاد خود را سریع‌تر بفروشند گفت: اگر اقدامی در این زمینه صورت نگیرد سازمان خصوصی وارد می‌شود و وجهی به استان تعلق نمی‌گیرد.

اموال مازاد دستگاه‌ها در همدان سریعتر فروخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری همدان با بیان اینکه نیاز به فرهنگ‌سازی در حوزه انجام درست سرشماری نفوس و مسکن داریم اظهار کرد: در شهرستان همدان تمام امکانات به کار گرفته شده و تقاضا داریم مهلت سرشماری به تعداد روزهای بیشتری تمدید شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما آمار واقعی از  شهرستان همدان است گفت: از مجموعه سپاه و نیروی انتظامی استان می‌خواهیم علاوه بر تامین امنیت در حوزه سرشماری، خانواده‌هایشان نیز همکاری لازم را داشته باشند تا آمار ناقص‌ها نباشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه درخواست کردیم تا ۲۷ آبان ماه سرشماری شهرستان همدان تمدید شود افزود: تثبیت جمعیت نه به معنای سرکوب جمعیت و کنترل آن بلکه به معنای انجام اقداماتی برای جلوگیری از مهاجرت و ... است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دستگاه‌های استان در خصوص فروش اموال مازاد اهتمام بیشتری داشته باشند که اگر وارد نشوند سازمان خصوصی اقدام کرده و وجهی به استان تعلق نمی گیرد افزود: در پایان سال نیز ما آن دستگاه را در کسری بودجه در نظر نمی‌گیریم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه ظرفیت و فضای خوبی در تهاتر ایجاد شده که دستگاه‌ها از این امکان استفاده کنند گفت: تدوین برنامه چهار ساله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با رویکرد توسعه برنامه اقتصادی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه ثبت جهانی هگمتانه در شرف است که باید پیگیری لازم را داشته باشیم  خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی توجه ویژه روی ساختار شهرک‌ها  داشته باشد، به ویژه در زمینه مبل و مبنت ملایر که گویا مغفول مانده است

استاندار همدان در پایان حمایت انجام رزمایش امنیتی مشارکی سپاه و ناجا را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول