اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرداخت 253 میلیارد تومان برای مستمری مددجویان آذربایجان‌شرقی / برون سپاری 24 هزار پرونده مددجویی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، گفت: در هفت ماهه امسال برای 77 هزار و 972 خانوار در سطح استان مستمری ماهیانه و کمک معیشت پرداخت شده است.

پرداخت 253 میلیارد تومان برای مستمری مددجویان آذربایجان‌شرقی / برون سپاری 24 هزار پرونده مددجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۷ ماهه امسال بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان برای مستمری ماهیانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: برای مددجویان یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰  هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره به بالاتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به صورت ماهیانه مستمری پرداخت می‌شود.

جعفری یادآور شد: مستمری و کمک معیشت پرداختی به مددجویان به‌طور متوسط ماهیانه بیش از ۳۶ میلیارد تومان بود که البته در کنار آن خدمات متنوع دیگری همچون درمانی، آموزشی، فرهنگی، جهیزیه، مسکن، اشتغال و... به ولی نعمتان ارائه‌ می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به برون‌سپاری پرونده‌های مددجویی اشاره کرده و گفت: تاکنون ۲۴ هزار پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد امام (ره) واگذار شده که نتایجی مثبتی همچون تسهیل در نیازسنجی مددجویان را داشته است.

امسال تاکنون ۷۷ هزار و ۹۷۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول