اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وداع با بانوی شهیده اسدی در نماز جمعه تهران

وداع با پیکر شهیده بانو فاطمه اسدی که پس از ٣٧ سال چشم انتظاری پیکرش توسط نیروهای تفحص شناسایی شد در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وداع با بانوی شهیده اسدی در نماز جمعه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بانوی شهیده توسط افراد مزدور حزب دموکرات به شهادت رسید که شهادت مظلومانه‌اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار برداشت. او که نخستین بانوی تفحص شده است توسط ددمنشان دموکرات تیرباران شده و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست درگهواره از دنیا رفت.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای نیروهای تفحص در شناسایی پیکرهای مطهر شهدا گفت: مراسم وداع با پیکر این شهیده پس از اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و مردم انقلابی تهران با آرمانهای شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خاطر نشان کرد: از آنجایی که پاسداشت شهدا یک وظیفه دینی وانقلابی است, ضمن برگزاری مراسم وداع با این شهیده در شهرهای مقدس مشهد و قم, روز شنبه نیز در معراج شهدای تهران از ساعت ١٥ الی ١٧ توسط خواهران و از ساعت ١٧ الی ٢٠ توسط عموم  نسبت به این شهیده ادای احترام خواهد شد و سپس پیکر این شهیده در سنندج تشییع و دفن خواهد شد.

خبرنگار: سید محسن ابراهیمی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول